Katy Perry - Never Worn White 

 

You love the hell out of me

(你是那麼地愛我)

And Heaven's where we could be

(我們的愛情至死不渝)

I've stood on the edge of love

(我曾站在愛的邊境)

But never took the leap

(但不曾縱身而下)

And you took my armor off

(你褪去了我的武裝)

And did it delicately

(是如此地小心翼翼)

And I let my guard down

(於是我卸下心防)

To show you what's underneath

(讓你看見我的內心)



Thank God that you were man enough to come

(感謝上天將你帶到我身邊)

Answer my mama's prayers

(實現了我母親的禱告)

You asked the question, I said, "Yes"

(我回應了你的問題,我說:「我願意」)

But I'm scared

(但我很害怕)


'Cause I've never worn white

(因為我從未穿上過婚紗)

But I wanna get it right

(但我想把它做到最好)

Yeah, I really wanna try with you

(我想和你攜手建造我們的家庭)

No, I've never worn white

(不,我從未穿上過婚紗)

But I'm standin' here tonight

(但今晚我站在這裡)

'Cause I really wanna say "I do"

(因為我想親口和你說「我願意」)

I do

(我願意)



See us in sixty years with a full family tree (I do)

(我能看見我們六十餘歲時,子孫滿堂的模樣)(我願意)

Give my blood, sweat, and tears to reach our destiny (I do)

(付出我的血汗淚,來達成我們的命運)(我願意)

'Cause love is a minefield, let's take this war, baby (I do)

(若愛是個雷區,讓我們一起面對這場戰役,寶貝)(我願意)

'Cause at the end of it all, I choose you and you choose me (I do)

(因為在最後的最後,我選擇了你,而你也選擇了我)(我願意)



Thank God I was woman enough to come

(感謝上天將我帶到你身邊)

Answer your father's prayers

(實現了你父親的禱告)

You asked the question

(你問我是否願意嫁給你)

I could tell you were scared

(我明白你的緊張與害怕)

 

 

'Cause I've never worn white

(因為我從未穿上過婚紗)

But I wanna get it right

(但我想把它做到最好)

Yeah, I really wanna try with you

(我想和你攜手建造我們的家庭)

No, I've never worn white

(不,我從未穿上過婚紗)

But I'm standin' here tonight

(但今晚我站在這裡)

'Cause I really wanna say "I do"

(因為我想親口和你說「我願意」)

I do

(我願意)




Now let's dance with each other (Dance with each other)

(現在就與我共舞吧)

Mixing all of our colors

(把我們的想法融合)

It's so easy to surrender

(一切都是那麼輕易地屈服)

When you finally find forever

(當你最終還是找到了真愛)


 

'Cause I've never worn white

(因為我從未穿上過婚紗)

But I wanna get it right

(但我想把它做到最好)

Yeah, I really wanna try with you

(我想和你攜手建造我們的家庭)

No, I've never worn white

(不,我從未穿上過婚紗)

'Cause I really wanna say "I do"

(因為我想親口和你說「我願意」)




'Cause I do

(因為我願意)

Oh, I do, yeah, yeah

(喔,我願意)

I do

(我願意)

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Qkris_lin 的頭像
    Qkris_lin

    天無邊際,學無止盡

    Qkris_lin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()